FAQ

Prenumeration - FAQ

  • Det har dragits pengar för min prenumerations-order men jag har inte fått mitt paket?

    Du kan se när din prenumerations-order skickats på min sida under orderhistorik, på samma datum bör betalningen har skett via Klarna (det kan vara några dagars skillnad här).

    Om du fortfarande saknar ditt paket efter 7 arbetsdagar från det att pengarna har dragits från ditt konto, kontakta oss på hello@byno.se.

  • Hur fungerar betalningen för utskick via prenumeration?

    När det är dags för din prenumerations-order att skickas kommer betalning att ske via autogiro eller faktura hos Klarna. Det tar 1-5 arbetsdagar för ditt paket att komma fram från datumet då betalningen skett och paketet skickats.

    Om du har frågor kring dina betalningar, kontakta oss på hello@byno.se.

  • Hur pausar/avslutar jag min prenumeration?

    Du kan alltid pausa eller avsluta din prenumeration enkelt när du är inloggad på ditt konto, utan att du behöver kontakta oss.

    Notera att du går miste om din livstids-garanti på din byno tandborste om du pausar/avslutar din prenumeration. Vid speciella skäl för att pausa din prenumeration kan du kontakta oss på hello@byno.se för att få en individuell bedömning.

  • Hur ändrar jag min prenumeration?

    När du är inloggad på ditt konto, kan du:

    • Ändra vilka produkter som ska ingå i din prenumeration.
    • Ändra antal på de produkter som ingår i din prenumeration.
    • Ändra ditt prenumerations-order intervall (30, 60 eller 90 dagar).