FAQ

Order - FAQ

  • Kan jag ändra min order?

    Om ordern inte hunnit skickas ska vi givetvis se om vi kan ändra den enligt dina önskemål. Kontakta oss på hello@byno.se så kollar vi på det.

  • Var är min order?

    Om du har beställt ett tandborstset skickas en leveransbekräftelse till din mail när ditt paket skickats.

    Om du har beställt separata produkter (borsthuvuden, floss picks eller tandkräm) som inte ingår i din prenumeration skickas en leveransbekräftelse till din mail när ditt paket skickats.

    Information gällande dina prenumeration-orders kan du se under “min sida” och “orderhistorik”. Där kan du även se om och när dina produkter har skickats, och ändra eller säga upp din prenumeration.

  • Hur returnerar jag mitt paket?

    Du har alltid 14 dagars ångerrätt från det att du har mottagit ditt paket. Kontakta oss på hello@byno.se så hjälper vi dig med en snabb och smidig retur.

    Notera att ångerrätten enbart gäller obruten förpackning på grund av hygieniska skäl.