FAQ

Tekniska problem - FAQ

  • Varför har min prenumeration pausats?

    Din prenumeration pausas om dina betalningsuppgifter behöver uppdateras. Om du är inloggad på ditt konto, kan du under faktureringsuppgifter ändra dina betalningsuppgifter. Notera att din livstidsgaranti på din byno tandborste inte påverkas av ett sådans avbrott.

    Vid problem, kontakta oss på hello@byno.se

  • Upplever du problem med vår hemsida?

    Om du har problem med någon del på hemsidan, testa att besöka byno.se efter att ha testat följande punkter.

    • Stäng och öppna din webbläsare igen.
    • Öppna ett privat fönster i din webbläsare.
    • Besök byno.se i en annan webbläsare.
    • Kontrollera din internetanslutning.
    • Besök byno.se genom en annan enhet (som exempelvis mobil eller surfplatta).
    • Vänta en kort stund och försök sen igen.

    Vid fortsatta problem, kontakta oss på hello@byno.se.